Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εγκρίθηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής

Το πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής του Δήμου Ιωαννιτών για το 2020 ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο στη συνεδρίαση της Τετάρτης. Πρόκειται για δράσεις που ήδη περιλαμβάνονται με συγκεκριμένους κωδικούς και πιστώσεις στον προϋπολογισμό του Δήμου, όπως επιβάλλεται ώστε να υποβληθούν προς έγκριση στον ΕΟΤ.
Η εισήγηση έγινε από τον αντιδήμαρχο Γιώργο Λώλη ο οποίος τόνισε ότι το πρόγραμμα αυτό είναι προσαρμοσμένο στις δεσμευμένες πιστώσεις, λαμβάνει υπόψιν του την δουλειά που έχει γίνει ήδη στο Δήμο και αποσκοπεί στην προώθηση της πόλης με σκοπό την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και στην διερεύνηση νέων αγορών με την προβολή των Ιωαννίνων ως ολοκληρωμένου τουριστικού προορισμού. 
Το νέο σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης του Δήμου Ιωαννιτών -με ορίζοντα πενταετίας-αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου πλάνου βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και εξωστρέφειας.
Το σχέδιο είναι επικεντρωμένο στους διαθέσιμους πολιτιστικούς και περιβαλλοντικούς πόρους του Δήμου, αξιοποιεί όλο τον προηγούμενο σχεδιασμό που έχει γίνει στο Δήμο αλλά και τις νέες τάσεις και προκλήσεις του τουρισμού στην Ελλάδα και διεθνώς. 
Παράλληλα, θα ενεργοποιήσει το σύνολο των τοπικών φορέων, επιχειρήσεων, μεμονωμένων πολιτών, αλλά και επισκεπτών.
Ο αντιδήμαρχος τουρισμού Γιώργος Λώλης σημείωσε ότι η Δημοτική Αρχή διαθέτει και πρόγραμμα και όραμα για την τουριστική ανάπτυξη και την εξωστρέφεια της πόλης. «Δεν μηδενίζουμε τίποτα, προχωράμε μπροστά αναδεικνύοντας τα ισχυρά σημεία του Δήμου μας με όλα τα πρόσφορα μέσα και με την εμπλοκή και συνεργασία όλων των φορέων», ανέφερε.
Οι δράσεις προβολής που αφορούν στο 2020 είναι οι ακόλουθες:
          Έκδοση - παραγωγή εξειδικευμένων τουριστικών εντύπων (χάρτες, τουριστικοί οδηγοί, φυλλάδια) - Τμήμα Τουρισμού.
          'Eξοδα φιλοξενίας φυσικών προσώπων και αντιπροσωπειών για την τουριστική προβολή της πόλης.
          Δαπάνες προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
          Διαγωνισμός φωτογραφίας για την τουριστική προβολή της πόλης
          Δράσεις τουριστικής προβολής, προώθησης  και παρουσίασης του προορισμού "Ιωάννινα" στο εξωτερικό, στο πλαίσιο "Διπλωματία πόλεων". 
          Διοργάνωση συνεδρίων, συναντήσεων και διαλέξεων.
          Εισφορά στο Δίκτυο EUROPEAN CITIES MARKETING.
          Αμοιβή ξεναγών για τη δράση "Ξεναγήσεις στην πόλη" - Τμήμα Τουρισμού. Μίσθωση λεωφορείων για τη δράση "Ξεναγήσεις στην πόλη" - Τμήμα Τουρισμού.
          'Εξοδα συντήρησης - αναβάθμισης ιστοσελίδας και δικτυακών ηλεκτρονικών μέσων του Tουριστικού Portal του Δήμου Ιωαννιτών.
          Συμμετοχή του Δήμου στη Γιορτή Γαστρονομίας.
          Συμμετοχή του Δήμου στο Shopping festival.
          Προμήθεια εφαρμογής τουριστικής προβολής για το νησί με προτεινόμενες διαδρομές και ηλεκτρονική ξενάγηση ανά διαδρομή.
Ο Δήμαρχος Μωυσής Ελισάφ στην τοποθέτησή του τόνισε ότι το σχέδιο για το 2020 δεν περιλαμβάνει το συνολικό όραμα της Δημοτικής Αρχής για την τουριστική ανάπτυξη αλλά τις δράσεις με τους αντίστοιχους κωδικούς στον προϋπολογισμό ώστε να υποβληθούν στον ΕΟΤ.
Σκοπός όπως τόνισε είναι η ποιοτική και ποσοτική αύξηση της επισκεψιμότητας αξιοποιώντας όλα τα πλεονεκτήματα της πόλης. 
Οι βασικοί άξονες πάνω στους οποίους θα κινηθεί η δημοτική αρχή είναι:
-       Η παρουσία της πόλης και η επικοινωνία σε αγορές του εξωτερικού
-       Οι στοχευμένες εκστρατείες σε εκθέσεις με πολύ καλή προετοιμασία
-       Η διπλωματία των πόλεων. 
Όπως έκανε γνωστό ο δήμαρχος, μετά τις επαφές και τις συνεργασίες που είχε στην Κύπρο τα Γιάννενα περιλαμβάνονται πλέον στους προορισμούς των σχολικών εκδρομών και των εκδρομών θρησκευτικού τουρισμού.
Σημείωσε ότι έγιναν πολύ σημαντικές επαφές στο Ισραήλ που αποτελεί μεγάλη τουριστική αγορά, τονίζοντας ότι το πιο κρίσιμο στοιχείο είναι η απευθείας αεροπορική σύνδεση, θέμα για το οποίο γίνονται συζητήσεις καθώς απαιτεί την συνεργασία με όλους τους τοπικούς φορείς.
Το αμέσως επόμενο διάστημα θα πραγματοποιηθεί επίσκεψη στην Κωνσταντινούπολη ενώ βασικός στόχος είναι η παρουσία των Ιωαννίνων σε όλες τις Βαλκανικές χώρες αφού ο οδικός τουρισμός καταγράφει ανοδικές τάσεις. 

Τέλος ο δήμαρχος υπογράμμισε τον πολύ σημαντικό ρόλο του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για την διοργάνωση συνεδρίων στην πόλη. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Συντεχνία του Γέλιου και η Κίνηση Ανάπηρων Καλλιτεχνών γιορτάζουν τα 40ά γενέθλια του έργου «Πιο δυνατός κι από τον Σούπερμαν»,

 «Πιο δυνατός κι από τον Σούπερμαν»,                              το Σάββατο 7 Μαρτίου και 13.00 μμ. στο Σύγχρονο Θέατρο.  «Αφού οι άνθρωποι έχουν τόση ποικιλία γιατί ο κόσμος φτιάχνεται για μια κατηγορία;» Έχουν περάσει 40 χρόνια από το πρώτο του ανέβασμα                                                και το «Πιο δυνατός κι από τον Σούπερμαν» συνεχίζει να εμπνέει και να μετακινεί συνειδήσεις. Η απίθανη παρέα του Άρη, της Ζήλη και του Φάνη έχουν διασκεδάσει      και ψυχαγωγήσει μικρούς και μεγάλους στο Λονδίνο και σε όλη τη Μεγάλη Βρετανία, στο θέατρο  GRIPS  του Βερολίνου, σε όλη σχεδόν την Ευρώπη, στις Η.Π.Α., αλλά και παντού στον κόσμο: Ισραήλ, Ινδία, Κίνα, Χονγκ Κόνγκ, Νότια Κορέα και Νέα Ζηλανδία.  Η επέτειος των σαράντα χρόνων θα εορταστεί στην Αθήνα, όπου και παίζεται               τα τελευταία δυο χρόνια. Ο συγγραφέας του έργου,  Roy   Kift   ,  αλλά και συγγενείς           του πραγματικού προσώπου πάνω στον οποίο βασίστηκε ο ανάπηρος ήρωας             της ιστορίας,

«Ο πληθωρισμός ως ευκαιρία βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας».

   Η ελληνική οικονομική πολιτική μπορεί να χρησιμοποιήσει τον πληθωρισμό ως ευκαιρία για να επιτύχει δύο στόχους: πρώτον, να αυξήσει την ανταγωνιστικότητα και, συνεπώς, την απασχόληση και τον ρυθμό ανάπτυξής της και, δεύτερον, να μειώσει το ποσοστό του χρέους ως προς το ΑΕΠ. Συνδυάζοντας, μάλιστα, τα παραπάνω με την επιβαλλόμενη ανάγκη να ανακουφίσει, στο μέτρο του δυνατού, τους πολίτες, ιδιαιτέρως δε τα ασθενέστερα κοινωνικά στρώματα, από μία δραστική μείωση του βιοτικού τους επιπέδου.   Απαραίτητη προϋπόθεση προς τούτο είναι η εξής: ο πληθωρισμός στην ελληνική προστιθέμενη αξία των προϊόντων και των υπηρεσιών να είναι μικρότερος από τον εισαγόμενο και, κυρίως, μικρότερος από τον μέσο πληθωρισμό της ευρωζώνης. Η μερική ανακούφιση των πολιτών από τις πιέσεις του πληθωρισμού που απειλεί να υποβιβάσει δραστικά το επίπεδο διαβίωσής τους μπορεί αν επιτευχθεί μέσα από την) λεγόμενη «δημοσιονομική υποτίμηση». Αφορά στη μείωση του ΦΠΑ σε βασικά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης και των λοιπών φόρ

Θα παρουσιαστεί και η έκδοση Henrik Meinander, Ιστορία της Φινλανδίας

Η Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, το Εργαστήριο Ιστορικής Έρευνας Νεότερων και Σύγχρονων Κοινωνιών του Τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας και το Φινλανδικό Ινστιτούτο Αθηνών διοργανώνουν μια έκθεση με θέμα: «Τρεις ευρωπαϊκές τραγωδίες:  o ι εμφύλιοι πόλεμοι στη Φινλανδία, την Ισπανία και την Ελλάδα». Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 4  M αρτίου 2020, ώρα 18.30  στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή ως 28 Μαρτίου 2020, ώρες λειτουργίας της Βιβλιοθήκης. Θα χαιρετήσουν ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Καθ. Τριαντάφυλλος Αλμπάνης, ο Διευθυντής του Φινλανδικού Ινστιτούτου Δρ. Μπιορν Φορσέν, ο  Κοσμήτορας της Φιλοσοφικής Σχολής του Π.Ι. Καθ. Ιωάννης Τζαμτζής, και η Αν. Καθηγήτρια Λήδα Παπαστεφανάκη, Διευθύντρια του Εργαστηρίου Ιστορικής Έρευνας Νεότερων και Σύγχρονων Κοινωνιών. Θα μιλήσει ο Επίκ. Καθηγητής Ευρωπαϊκής Ιστορίας Λάμπρος Φλιτούρης. Θα παρουσιαστεί και η έκδοση  Henrik Meinander ,  Ιστορία της Φινλανδίας